ο dr Tsablogger PHD για παντός επί-στητού, σφριγηλού και ανορθωμένου

αναρτήθηκε από dr. tsablogger phd | Ετικκέτες: , , , , , , , , , ,

Είμαι εγώ, ή είμαι εσύ? Ποιος είναι? Γιατί τόση πολύ διαδικασία για να ρίξεις μια γυναίκα? Τι είναι αυτό που κάνει τα φύλλα να κουνιούνται και τον τραχανά να ξεραίνεται? Τι είναι επιστημονικό και τι είναι επιστητό και επίκτητο? Τι κάνουν τόσοι άνθρωποι σε έναν υπολογιστή? Πόσοι μεταπτυχιακοί φοιτητές χρειάζονται για να ανεβάσουν ένα blog?  Αυτά τα ερωτήματα υπήρχαν στο μυαλό της εκείνη την βραδιά που φύσαγε ο Βαρδάρης...


Η απαλή ροή της βροχής διακόπηκε απο τον κρότο της ησυχίας που συσσωρεύτηκε στα φύλλα του διαδικτυακού γίνεσθαι. Η τρυφερή μανούλα, με στοργή έτρεξε να σκεπάσει το άρθρο της στην ιστοσελίδα γιατί ήξερε ότι αν το αφήσει έτσι θα κρύωνε! Και δεν υπήρχαν χρήματα ούτε να πάρει όνομα δικό της, ούτε να φιλοξενήσει τα δικτυακό της κορμί. Κοίταξε το παιδί της με ευλάβεια, στοργή και προδέρμ και αφού το γέμισε με ετικέτες το έβαλε στο ράφι. Η οικονομική κρίση, την έκανε να βαρέσει ακόμα μια κρίση. Ήταν μόνη της στον κόσμο. Η οικογένεια που την περιέβαλε δεν της έστειλε ποτέ ούτε ένα μέιλ... Πολλές φορές αναρωτήθηκε αν ήξεραν να το χρησιμοποιούν κιόλας...Κάποτε ήταν όλοι μια οικογένεια, αλλά μετά διαπίστωσε ότι δεν χρειάστηκαν ποτέ ο ένας τον άλλο για να περάσουν μια γιορτή μαζί, ένα Πάσχατο ή έστω ένα Χάνουκα. Ένας μόνο θείος της τα κανε πάντα όλα χωρίς να ρωτήσει και πολύ κι εντέλει κάπως τα κουτσοφέρναν βόλτα... Πεινούσε για chat. Η επιθυμία της ήταν μεγάλη. Προσπάθησε να την ξεγελάσει με εκείνη την γνωστή ψυχοκοινωνιολογική μέθοδο αυτοάμυνας που είχε μάθει απο τους ανδαλουσιανούς κονκισταδόρες τότε που πάιρνανε κατσίμπελες την μπόλια, αλλά μάταια...Ήταν ολοφάνερο οτι το δυνητικό της κορμί ήταν πια ένας δυνητικός άλλος που δεν αναγνώριζε. Κοιτάχτηκε στον καθρέφτη για να την ψυχολογήσει.
"Θα την ξεγελάσω", σκέφτηκε "και θα της πάρω το προφίλ! Μετά θα την κάνω απλά μια έρευνα σε κλίμακα Likert και θα την κατηγορήσω για αντιγραφή και επικόλληση της δυνητικής της ψυχοσύνθεσης! Κι όλο αυτό θα είναι απλά μια βεμπεριανή επίσχανση του σύγχρονου κοινωνικού προτσές!!ναι!!", ενθουσιασμένη και ντετερμινισμένη όπως ήτανε έτρεξε στην κουζίνα να φτιάξει καφέ. Μετά κάθισε το ντιβάϊν ντιβάνι. Θα ήταν μια μεγάλη συνεδρία αυτή κι έπρεπε να έχει καθαρό μυαλό και στεγνά πόδια.

Κοίταξε τον δυνητικό της άλλο βαθιά στα Pixel...
"Είμαι εγώ εσύ, ή εσυ εγώ? πως ήταν τα παιδικά μου χρόνια σου? Θες να κάνουμε ενα ψυχολογικό τέστ? "
Μα ο άλλος δεν μίλησε καθόλου...Το βλέμμα του έμεινε καρφωμένο στην οθόνη όπου περνούσαν όλα τα RSS feeds. Οι ώρες έγιναν μέρες και οι μέρες έγιναν μεγκαμπάϊτς. Ξαφνικά, εκεί που την είχε πλέον βγει σε idle status στο facebook, ακούστηκε μια φωνή..."Τα στατιστικά δείχνουν οτι δεν υπάρχεις. Το google analytics λέει οτι δεν σε ξέρει ούτε η μάνα σου και η Alexa δεν σε έχει καν καταχωρημένο. Η σχέση σου με την ύπαρξή σου είναι εφάμιλλη αυτής ενός βουλευτή του KKE με το internet". Μετά την κοίταξε κατάματα. Το βλέμμα του ήταν κενό. "¨Είσαι το άβαταρ μου" της είπε. Εκείνη δεν άντεξε και χαχάνισε σαν σχολιαρόπαιδο. "Αρκετά με αυτή την κωμωδία!" του είπε με έναν  ειρωνικό τόνο υπεροχής, που δεν άφηνε καθόλου σημάδια στο ανεξίτηλο Loreal μακιγιάζ της. " Είσαι ενα ψήγμα της ανάγκης μου να είμαι κάποια άλλη, πράξη που θα με βοηθήσει να μελετήσω τα κοινωνικόψυχολογικά φαινόμενα του διαδικτύου καλύτερα! μπορώ να σε κάνω delete όποτε θέλω, ή να φτιάξω ένα άλλο προφίλ κι εσένα να σε αφήσω στην αφάνεια του ψηφιακού χάσματος! Γιαυτό και θα θελα περισσότερο σεβασμό απο σένα, ποταπό δικτυακό απολειφάδι!". Εκείνος δεν μίλησε καθόλου. Ούτε κάν σάλεψε. Απλά πάτησε το κουμπί delete και πήγε για ύπνο...

Σχόλια (7)

    Χαχαχαχα!
    Εκεί που ο Λένος Χρηστίδης συναντά τον William Gibson.
    Νεωυπερμεταμοντερνισμός στο maximum...

    Καταπληκτικό. Θέλουμε κι άλλο!!!

    Πολύ καλό !!!

    Κάτι θέλει να πει αυτό το παιδί....

    και μιας και είστε και πτυχιούχοι, δε μπορείτε να αλλάξετε τον υπότιτλο του blog με το ορθότερο "επί παντός του επιστητού" ;

    Μην ξεχάσουμε κι ότι ελληνικά ξέρουμε.
    Επιθετικός προσδιορισμός είναι. Δεν χρειάζεται άρθρο...

    Πολύ μου αρέσει αυτή η σαρκαστική διάθεση!
    Μετά από αυτό έκλεισα ραντεβού με ψυχολόγο για να διαχειριστώ τη διχασμένη μου ταυτότητα και το κατακερματισμένο μου εγώ.
    Τώρα κατάλαβα πως η στατιστική αποτελούσε πάντα το ψυχικό μου τραύμα!

Δημοσίευση σχολίου