Silence (Σιωπή)

αναρτήθηκε από Juan | Ετικκέτες: , , , , , ,

Αυτή είναι η δεύτερη προσπάθεια δημιουργίας ταινίας μικρού μήκους με μαθητές/τριες του σχολείου μου. Όταν υπάρχει η διάθεση από τους εκπαιδευτικούς και η όρεξη από τα παιδιά, μπορούν να γίνουν πολλά σε ένα δημόσιο σχολείο. Τα παιδιά με όπλο τον ενθουσιασμό και την δημιουργικότητα τους, έγραψαν το σενάριο, έκαναν τη σκηνοθεσία, τράβηξαν με τις κάμερες και γενικά έφτιαξαν κάτι που θα τους μείνει και θα το έχουν για να αναπολούν στιγμές που όλα ήταν πιο όμορφα και αυθεντικά. Τα μουσικά περάσματα που ακούγονται είναι συνθέσεις από τα "Κίτρινα ποδήλατα", αφού είναι Χαϊδαριώτες και τους έχουμε ευχαριστήσει πολλές φορές. Ο Γιώργος Παντελιάς μάλιστα ήταν κάποια εποχή και αυτός μαθητής μου. Είχαμε πάει και μια φοβερή πενταήμερη στη Ρόδο !!!



Δυστυχώς η ποιότητα του video (λόγω συμπίεσης youtube) δεν είναι και η καλύτερη και έχουν κοπεί λόγω διάρκειας (δεν επιτρέπονται video πάνω από 10 λεπτά) μια σκηνή και οι τίτλοι τέλους της ταινίας.

Σχόλια (24)

    Μπράβο στα παιδιά σου και σε σένα.
    Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να στηθεί;
    Τί είδος μαθητών ασχολήθηκαν;
    Υπάρχει υλικό για το στήσιμο μιας ταινίας από μαθητές, το έχει γράψει μία συνάδελφος Βουτσαδάκη το επώνυμό της σε κάποιο γρασεπ υπηρετεί. Αν το βρώ θα σας το στείλω.
    Μορφόπουλος δημήτρης

    Θερμά συγχαρητήρια!
    Τα παιδιά δείχνουν τα προβλήματα που τους δημιουργεί το εκπαιδευτικό μας σύστημα, γιατί αυτό στην ουσία σκοτώνει τον έρωτα.Η "αιχμή" στο διάλογο: εφ60ο;- Πάω θερητική είναι μια σημαντική κριτική για το ποια γενική γνώση παρέχουμε στα παιδιά μας. Εμείς οι εκπαιδευτικοί πρέπει να βρούμε διάφορους τρόπους παρέμβασης. Ο Γιάννης με τις δραστηριότητές του δείχνει έναν δρόμο.
    Γιώργος Μουστάκας

    Ρε συ Γιάννη, με κάνεις λίγο πιο αισιόδοξη για το μέλλον... Λίγο είναι αυτό? Άννα

    Όταν αρχίσουμε να ενδιαφερόμαστε πραγματικά για τα παιδιά και τις ανάγκες τους,όταν αρχίσουμε να τα ακούμε προσεκτικά, το "κλικ" θα γίνει από μόνο του και θα δούμε τα πράγματα με μια άλλη οπτική.Θα αφήσουμε τη "σίγουρη" και "πεπατημένη" και θα βρούμε καινούριους δρόμους...Αυτό έγινε και με το Γιάννη! Εύχομαι μια μέρα να συμβεί σε όλους τους εκπαιδευτικούς!!Στάσα

    Πολύ καλή η προσπάθεια. Συνεχίστε....

    Αυτά είναι που μένουν. Μακάρι να είχαμε και εμείς τέτοια όταν πηγαίναμε σχολείο....

    Μπράβο στο Jaun!!!! Μπράβο στα παιδιά!!!!! Αυτή η ταινία είναι η απόδειξη του πως ένας δημιουργικός "δάσκαλος", μπορεί να προκαλέσει αλλεπάλληλες εκρήξεις δημιουργίας . . .
    Συγχαρητήρια για την προσπάθεια!!!!!!

    Απάντηση στην ερώτηση του Δημήτρη Μορφόπουλου.

    Τα παιδιά ήταν μαθητές/τριες της Β΄ Λυκείου και ήταν πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας που είχε ως σκοπό την γνωριμία με επαγγέλματα που εμφανίζονται στη δημιουργία μιας ταινίας μικρού μήκους. Μετά τις παρουσιάσεις και αναλύσεις των επαγγελμάτων από μονογραφίες, είπαμε να δούμε πως λειτουργούν και στην πράξη δημιουργώντας μια δική μας ταινία μικρού μήκους.
    Όταν και αν το βρεις στείλε αυτό που είπες.

    htan mia omadikh douleia pou stoxebe na anadhxei ta (problhmata) twn efhbwn...epishs prospa8hsame me ta mesa pou dia8etame na feroume oson to dynaton to kalutero apotelesma..sas eyxaristoume gia ta kala sas logia..o enas ek twn dyo senariografwn..

    Mπράβο Γιάννη. Είναι πολύ σημαντικό μέσα από τέτοιες δραστηριότητες να προκαλούμε τα παιδιά να δημιουργούν. Να φτιάξουμε ένα σχολείο ανοικτό το οποίο θα βοηθά τους μαθητές μας να αποκτήσουν γνώσεις, να αναδείξουν τις δεξιότητες που έχουν και να αναπτύξουν ενδιαφέρον για θέματα που τους απασχολούν. Με τέτοιου είδους συνεργασίες μαθητών και εκπαιδευτικών υπάρχει ελπίδα να αλλάξει το σημερινό σχολείο.

    Δουλέψαμε πολύ και παρόλη την απειρία μας θέλω να πιστεύω οτι καταφέραμε να πετύχουμε ένα,αν όχι άριστο,ικανοποιτικό αποτέλεσμα.Οπως πιο πάνω ανάφερε και ο συνάδελφος το αποτέλεσμα οφείλεται στην ομαδική και αδιάκοπη προσπάθεια μιας ομάδας παιδίων ή καλύτερα μιας δεμένης παρέας.Στην παρέα μας λοιπόν άλλοι δούλεψαν πολύ άλλοι λιγότερο....ωστόσο όλοι μας έχουμε την χαρά
    να βλέπουμε και να καμαρώνοθμε για την ταινία μας.Το συμαντικότερο όμως είναι οτι το διασκεδάσαμε και παράλληλα μάθαμε πολλά απο την δραστηριότητα αυτήν!ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια!... η Σκηνοθέτης...

    Πολύ καλή δουλειά !!!!
    Μπράβο και στα παιδιά και στον καθηγητή τους που τα συντόνιζε. Μακάρι να είχαμε περισσότερες τέτοιες δραστηριότητες στα σχολεία.

    Γιώργος Παπαστάμος

    Φοβάμαι ότι πολλά είναι πια τα πράγματα που σκοτώνουν τον Ερωτα στην εποχή μας! Προσωπικα αμφιβάλλω αν τα σημερινα παιδιά ξερουν τί σημαίνει να ερωτεύεσαι , να διεκδικείς , να ζεις αληθινά....
    Οπως και να εχει μπράβο στην προσπαθεία σας να αναδείξετε ενα θέμα σαν κι αυτό....

    Πολύ καλή δουλειά !!!!
    Το θέμα καλό,τα παιδιά φαντάζομαι συνεργάστηκαν άψογα για να βγάλετε αυτό το αποτέλεσμα.Μπράβο σας!
    Σάσα.

    Μπράβο σε όλη την ομάδα!!!
    Εύχομαι ο κάθε εκπαιδευτικός να καταφέρει να πάρει την απόφαση και να αφιερώσει αυτόν τον επιπλέον χρόνο που χρειάζεται για να δώσει στα παιδιά την ευκαιρία να γνωρίσουν και να βιώσουν νέες εμπειρίες, μέσα από τη δική τους δημιουργία. Εκπαιδευτικός και εκπαιδευόμενοι βγαίνουν κερδισμένοι από όλη αυτή τη διαδικασία.
    Καλή συνέχεια και καλή αρχή σε όσους δεν το έχουν δοκιμάσει ακόμα!!!!
    Δήμητρα

    Ένα σχολείο γίνεται καλύτερο, μέσα από τέτοιες δημιουργικές δραστηριότητες…
    Τα παιδιά συμμετέχουν ενεργά, όταν ο δάσκαλός τους ανοίγει δρόμους…
    Μπράβο σε όλους σαν ομάδα, και στο Γιάννη που έκανε δημιουργικό και ξεχωριστό το χρόνο των παιδιών. Ακόμα δε πιο ‘’ξεχωριστό’’ είναι το ότι το μήνυμα πέρασε και σε άλλα παιδιά, που ύστερα από αυτή την ταινιούλα βάλθηκαν να δημιουργήσουν…

    Δεν το πίστευα ότι γίνονται τέτοιες δραστηριότητες στα σχολεία !!
    Σε ποιο σχολέιο είπαμε ότι είσαι καθηγητής?

    Αφροδίτη

    Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στούς μαθητές και στο συνάδελφό μας Γιάννη που αφιέρωσε πάρα πολύ χρόνο στη δημιουργία αυτής της ταινίας μικρού μήκους.Είναι ένας συνάδελφος εξαίρετος ,γνώστης της Τεχνολογίας και ασχολείται συγχρόνως με πολλά πράγματα.
    Το θέμα της ταινίας πάντα επίκαιρο . Το συναντάμε καθημερινά στα σχολεία μας.Βλέπουμε τα παιδιά μας ειδικά της Γ΄Λυκείου αγνώριστα από το άγχος των εξετάσεων.Είθε να προβληματίσει κάποιους!!
    Εκπαιδευτικός 2ου ΓΕΛ Χαϊδαρίου

    An kai den hmoyn sthn Omada toys eblepa otan kanane ta gyrismata kai pernousan poly wraia. Krima poy den synexisan kai thn epomenh xronia giati eixa skopo na parw meros kai egw.

    Mathitis

    Σας ευχαριστώ για τα καλά σας σχόλια. Προχτές πέρασαν από το σχολείο οι 2 σεναριογράφοι (φοιτητές πλέον) και μεταξύ άλλων αναφερθήκαμε και στις ταινίες που φτιάξαμε παρέα. Με κάποια άλλα μέλη της Ομάδας έχουμε επικοινωνία μέσω MSN ή Facebook, και αυτό μου δίνει την κατάλληλη επιστροφοδοσία (feedback) για να συνεχίσω.

    Τα τελευταία 2 χρόνια, λόγω υποχρεώσεων του μεταπτυχιακού (αφού δεν μου χορηγήθηκε εκπαιδευτική άδεια) έχουν περιοριστεί οι πολλές εξωδιδακτικές δραστηριότητες. Από του χρόνου, με το καλό, we'll be back !!!

    Tα λόγια είναι περιττά!Ακούγονται πάντα κατώτερα της πραγματικότητας.Συνεχίστε σταθερά ψηλά.

    Χαίρομαι που τα παιδιά καμαρώνουν για τη δουλειά τους και διασκεδάζουν μαθαίνοντας. Μπράβο.

    Συγχραρητήρια σε εσένα και τους μαθητές σου για την προσπαθεια!!!

    Η βιωματικη προσεγγιση κανει παντα πιο ενδιαφερουσα τη διαδικασια της μαθησης και ειδικα οταν συνδυαζει και τη δημιουργικοτητα γινεται συγκλονιστικη. Για μικρους και μεγαλους!
    Εγω παλι πιστευω οτι η τεχνολογια σκοτωνει τον ερωτα-την ομορφια, την υγεια, την κινηση, τις αισθησεις μας- αλλα εχουμε βολευτει ολοι τοσο καλα μεσα σαυτο το παραμυθι που ειναι αστειο και να το λεω.
    Συγχαρητηρια κυριε Μανουσσακη για την πρωτοβουλια και ευχομαι να σε μιμηθουν κι αλλοι. γ.σ.

Δημοσίευση σχολίου